lørdag 16. april 2011

Strålende lørdag!

For en deilig dag! Allerede klokken halv ti var ungene og jeg på plass i sandkassa over gata. Temperaturen var langt friskere enn jeg hadde forventet, og jeg ble veldig glad da Tobias godtok forslaget om å bytte ut lekeplass mot tur! Vi gikk avgårde, jeg og Bruno med vogn, og Tobias i full fart med sparkesykkel. Den eneste grunnen til at Tobias ville på tur, var den nyyyyydelige kakaoen han visste ventet på kaffebaren Brent......-sleipingen!

Vel, vi koste oss iallefall der, og jammen kom ikke bestekompisen fra barnehagen også! Lykken var fullkommen! To damer og fem unger koste seg på lekeplassen i den deilige solen som nå endelig varmet. Det ble plutselig superdeilig! Ingen grunn til å være inne i sånt vær!


Nå er klokken syv, og vi kom inn for ca. halvannen time siden. På den tiden har jeg matet og stelt Mini, lagt han, bakt verdens nydeligste sjokoladekake (HELT sant!), vasket opp, og nå slengt bena på bordet i fem minutter. Nå er det straks Tobias sin tur! Mulig dere lurer på all denne bakingen - jeg elsker nemlig IKKE å bake - det er bare det at når barn har bursdag så feires de gjerne en hel uke.....derfor NOK et "selskap" i morgen, på selve dagen. Det blir bare gubbens familie, min slang seg med på barneselskapet forrige helg.

Håper på en like nydelig dag i morgen, og da må jeg huske å smøre ungene med solkrem! Verdens sløveste mor glemte nemlig at sola tar godt også i april.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar