mandag 18. april 2011

Fysisk forfall og trening

Det er virkelig helt utrolig hvor enormt det fysiske forfallet kan bli på relativt kort tid! Må si det er ganske kjedelig at det tar måneder og år med hard trening for å komme i bra shape, mens det kun skal to barnefødsler til for å forfalle totalt. Jeg har nok vært litt dårlig på treningsfronten siden eldstemann var sånn ca. 10 mnd, og det kan jeg i grunnen se...Før det var jeg ganske flink, trente håndball til jeg var midt i studiene, gikk etterhvert over til innebandy, spilte faktisk i eliteserien et par sesonger, og gikk etterhvert over til å trene effektivt på treningssenter regelmessig. Var i brukbar form! Men tre år og to fødsler senere.... OH MY GOD! På tide med noen endringer! Konsekvensene av dette er ny innmelding på SATS, stålvilje og stadige nær-døden-opplevelser. Har funnet ut at min geniale og fleksible ordning med å rusle litt på tredemølle og Elipse-maskin når det passer meg, pluss trene litt vekter på egenhånd, antakelig ikke gjør helt susen med vekta.... Satser derfor frisk med spinning og bodypump-timer for tida. Var på plass på sykkelen i dag, selv om været gjorde sitt ytterste for å sabotere innendørs trening, og nå gjenstår det å ikke falle for bursdagskake-fristelsen resten av kvelden.....

2 kommentarer:

  1. Det er bare å stå på :-) Så lenge viljen til forandring er der så får du det til!

    Lykke til!

    Line

    SvarSlett
  2. Linn-Heidi20 april, 2011

    Hahaha.........

    Her er det påskeegg i ente, som lurer rundt hvert hjørne!

    SvarSlett