onsdag 20. april 2011

Påskero i hovedstaden

Det er påske, og roen har virkelig senket seg over hovedstaden. Iallefall der jeg bor! Jeg tror ALLE er på et eller annet fjell, jeg! Det er så ufattelig stille, nesten ingen biler kjører forbi, ingen barn leker i gatene, og det var ekstremt få barn i barnehagen i dag også. Jeg ser for meg at det kan bli litt kjedelige dager for junior....

Vi blir iallefall hjemme hele påsken. Husbygginga går jo som kjent sin gang, og her har vi ingen tid å miste! Jeg er egentlig ikke så veldig "påskete" av meg heller, så det er like greit. Malerne er 90 % ferdige, mangler bare den siste "finishen", og det er helt utrolig å se hvor stor forskjell litt maling kan gjøre! Det ser superbra ut, men dessverre ble ikke den perfekte barnerom-fargen så innmari perfekt.... den er VELDIG blå, for å si det sånn... Jeg har faktisk hentet en ny fargeprøve i dag, og må se litt på dette i morgen.

En liten sniktitt på entreén før og etter maling:

2 kommentarer: