torsdag 14. april 2011

Gulv i boks!

Joho! Idag har jeg bestilt gulv til hele andre etasje i huset! Det vil si stue/kjøkken og begge barnerommene. Etter MYE fram og tilbake landet vi på den laminaten vi først så på, den grå/svarte fra Alloc Den heter mørk eik og jeg tror den kan blir skikkelig smashing. Heltre-trinnene i trappa må få helt riktig innfarging, og da tror jeg trappa blir helt superduperkul :)

På barnerommene endte vi på lys eik i samme kvalitet fra Alloc. Vil ikke at de små rommene skal virke enda mindre med mørke gulv, og så er det jo greit at hybelkaninene ikke synes så godt der.....

Ellers sparkles og pusses det for fullt i huset om dagen -
det er så utrolig deilig å se at det går framover. Vi regner
med at selve malingen starter om et par dager - JIPPI!!!

I dag tidlig var jeg på påskefrokost i barnehagen til Tobias. Kjempestas for ungene at mammaene og pappaene kunne være med. Vi fikk ta med oss litt påskepynt som våre håpefulle hadde laget, og jeg synes denne var spesielt søt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar