søndag 10. april 2011

No cupcakes for me!

Nå er klokka kvart på ett på natta, og jeg er ennå ikke ferdig med forberedelsene til morgendagens sjørøverfest! Det er helt sinnsykt hvor mye tid det tar å lage en sjørøverkake og noen muffins! Og muffinsene er ikke engang pyntet ennå - det må jeg rekke i morgen. Jeg har laget smørkrem for første gang i mitt liv, og det å røre smør og sukker hvitt er ikke noe for meg! Det klumpet seg og satte seg fast i vispene. Kanskje det hadde hjulpet med en skikkelig kjøkkenmaskin - f.eks en KitchenAid ...... sikle, sikle. Vel, jeg er ingen baker og konditor, såpass kan jeg slå fast etter denne dagen. Men jeg skal ha for å ta en utfordring iallefall! Sjørøverkaka ble ikke så verst til slutt, selv om det så mørkt ut en stund! I morgen har jeg en times tid på meg til å stæsje muffinsene, så det kan bli spennende.... Neste gang jeg lager muffins blir med hjelp fra Toro, det er iallefall sikkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar