lørdag 30. april 2011

Maling og is!

Endelig fikk jeg litt barnefri så jeg kunne male rekkverket på verandaen vår! Jeg har gledet meg lenge til å kunne male de grønne, impregnerte bordene i "riktig" farge! Siden gubben alltid jobber på huset eller andre steder, må jo jeg alltid ta meg av ungene, og frustrasjonen over alt jeg gjerne skulle bidratt med på andre arenaer, er stor. Så kl. 0930 hang ho mor i toppen av en stige og klina på første strøk av den ene fargen. Litt drittjobb, for det er liksom oppunder og innimellom overalt på et sånt rekkverk. Men likevel; REKREASJON! Det var STILLE, ingen HANG over meg, eller i buksene mine, og jeg kunne tenke på kun ÉN TING, sola SKINTE, det var deilig og varmt :) :) Deilig med litt avveksling! Etter malinga ventet ungene, og da var det IS, IS, IS! Åhh, herlige vår!



6 kommentarer:

  1. Ida Standahl01 mai, 2011

    Fin blogg, Janne!
    Gler mæ te å sjå resultate av huse når det står ferdig, samt å treff på ungan igjen :)
    Hæls kjentfolk.

    SvarSlett
  2. Kule solbriller Tobias har..Hvor har du kjøpt de?

    SvarSlett
  3. "Carrera"-brillene til Tobias er kjøpt på Rune´s, butikken som har ALT, på Kjelsås. Har dem i ulike farger. Kule!

    SvarSlett
  4. Åh, som jeg kjenner igjen dette! JEG VIL OGSÅ GJØRE NOE! Ikke bare være med ungene og vente på at pappa blir ferdig. Men så er det en gang slik at mannen i huset er best på å felle trær, legge steinheller og snekre utebod. Men endelig skal det males eller beises, DA får mamma slippe til!

    SvarSlett
  5. ...og hvis du lurte: jeg er Kristin - fra spinningen på SATS Storo:))

    SvarSlett
  6. Så artig at du titter innom! Ja, tror mange mammaer kjenner seg igjen her! Vi sees på trening!

    SvarSlett