mandag 27. juni 2011

Norge - et paradis for kriminelle!

Jeg har nettopp fått med meg dagens hovednyhetssending på TV2 og sitter sjokkert og vantro tilbake. I dette landet hvor likestillingen er et forbilde for resten av verden, hvor demokratiet råder og politiet ikke er korrupt (tror jeg da), har voldtektsmenn fri adgang til å forsyne seg som de vil uten særlig risiko for uønskede konsekvenser. I Norge begås mellom 8000 og 16000 voldtekter årlig (ja, enig i stor variasjonsbredde...), og av disse er det kun ca. 100 som ender med en dom for overfallsmannen!!!! Dette er lavest i Norden, og lavt i forhold til de fleste andre land i Europa også. Hvordan er dette mulig??? Er ikke dette en alvorlig forbrytelse? Det er paradoksalt at det nettopp i "likestillings-Norge" kvinner nærmest fremstår som fritt vilt ut fra statistikkene.  Det sies fra politiet at voldtekstssaker ofte er "så vanskelige" å løse, at det oftest ender opp i ingenting. Nå skulle jeg tro, i min naivitet, at det foreligger litt DNA i noen av disse sakene, og at kanskje dette kunne vært brukt til å felle noen voldtekstmenn. Men det er kanskje bare i CSI dette skjer, ikke vet jeg.... Det må iallefall være hjerteskjærende, ydmykende og nedverdigende for alle disse tusen ofrene å vite at deres saker ikke er "viktige" nok til å bli prioritert. Jeg skjemmes over vår rettsstat, og jeg sympatiserer med alle kvinner der ute som har blitt sviktet. I den forbindelse kan jeg ikke unngå å nevne den stakkars 21-åringen som ble voldtatt av tre menn på Ekeberg Camping i fjor sommer. Hun tapte saken, voldtekstmennene gikk fri og hun fikk høre at "som man reder, ligger man". Det er en skam.

Jeg er usikker på hvor mange av de 8000-16000 voldtektene som er overfallsvoldtekter, for det er jo en kjent sak at de aller fleste voldtekter begås av menn offeret kjenner fra før, men jeg vil tro det er et betydelig antall. Det det skrives lite om, fordi det er politisk ukorrekt å nevne i et "inkluderende" og "innvandringsliberalt" land som Norge, er jo at NESTEN ALLE overfallsvoldtekter begås av menn med annen etnisk bakgrunn - særlig av menn fra afrikanske land. Mange av disse igjen står for flere liknende forbrytelser, men får stadig flyte rundt i et rettssystem uten konsekvenser for den skyldige.

Norge er i ferd med å bli en fristat for kriminelle - både for voldtektsforbrytere fra afrikanske land, og for vinningskriminelle fra Øst-Europa. Det er jo ingen risiko å være kriminell her! Hvis du lykkes med innbrudd, ran og hallikvirksomhet tjener du masse penger, og kan vende hjem som konge i hjemlandet. Blir du tatt, kan du slippe unna (som de fleste voldtekstmenn....), eller du kan havne i et flott, norsk fengsel som fremstår som en hotell sammenlignet med standarden på lignende fasiliteter i de respektive hjemland. Her må du sitte noen år, men du er så heldig å få gratis utdanning, penger du kan sende hjem til familien, god mat, TV, PC og diverse annen underholdning mens du venter. Hva har man å tape? Friheten? Investering, kalles det. Til sammenligning må unge, norske studenter ta opp dyre studielån og slite i årevis på å nedbetale gjelden. Våre utenlandske brødre kunne bare drømt om gratis utdanning i egne hjemland, kanskje utdanning i det hele tatt. "Nei, la oss heller dra til Norge, plyndre, rane, voldta og herje! Der er det fritt vilt, dumme politikere, handlingslammet politi uten ressurser, og et rettsvesen som er en vits!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar