torsdag 2. juni 2011

Deilig lørdagstorsdag i solen!


Det har vært en slapp fridag i solen i dag. Har hatt skikkelig "lørdagsfølelse", og det virker rart at det er hverdag i morgen igjen! Var ALTFOR tidlig oppe i dag, takket være morgenfuglen Bruno - GRRRRR :(( Han var i superform, mens mor var stuptrøtt. Badet og do-papiret virker som en magnet på den ungen, og vandalen var raskt igang med rampestrekene sine....

Klokken halv ti var vi på plass på vår "faste" lekeplass, og da hadde Tobias mast om å gå ut i nesten to timer allerede. Ungene koser seg der begge to, og det er relativt avslappende for meg også, iallefall når jeg har forberedt meg med lunsj, vann, saft, bananer, kjeks og kaffe! "Rom !-2-3" hadde jeg også med, og jeg rakk faktisk å titte gjennom det også! Bruno har virkelig fått smaken på det å gå selv nå, for nå går han overalt. Og han virker superfornøyd!
På Kjelsås merker man når det er "langhelg", for da er det veldig stille her. Merker det særlig på trafikken i gatene. Det er nok en del her som har fritidsboliger de benytter i helger og ferier....Var likevel noen innom lekeplassen i dag også, og det er alltid hyggelig å slå av en prat med andre voksne mens barna leker. Ha en fin dag i morgen alle sammen, og husk at det jammen snart er helg!


NB! Må bare få bemerke at Tobias INSISTERTE på å ha på Barcelona-drakt i dag (som han fikk lenge før CL-finalen, og fordi det er det eneste laget han får lov å "holde med" ved siden av M.United, rett og slett fordi det er et veldig bra lag som spiller god fotball), til tross for morens sterke insigelser! Han er av en eller annen grunn veldig opptatt av at Manchester United og Barcelona er VENNER! Ikke aner jeg hvordan han har kommet på dette, men som en god mor som er opptatt av positive relasjoner, vil jeg jo ikke undergrave den idéen!

2 kommentarer:

  1. Hvilken lekeplass pleier dere å gå til? Vi har ofte vært på den som ligger nederst i Kurveien. Så kjekt med gjerder rundt så ikke ungene kan løpe avgårde. Kanskje vi sees?

    SvarSlett
  2. Vi er ofte på Kjelsås skole barnehage. Den er rett i nærheten, og veldig fin! Håper vi sees!

    SvarSlett