torsdag 16. juni 2011

Bon Jovi-konsert!

I går var vi på Bon Jovi-konsert på Ullevål! Gledet meg masse, for dette var jo tross alt heltene mine i ungdomstida! Var jo IN LOOOOVE i Jon, som tusenvis andre smårips på den tida :)  At den lille rockeren holder seg godt for alderen skal ingen ta fra han! Han spretter rundt på scenen som en Duracel-kanin på speed, og holder det gående i nesten TRE TIMER! CRAZY!



Jeg har sett gruppa live to ganger tidligere, en gang i Globen, og på Ullevål sist de var i Norge, så forventningene var store. De er et skikkelig bra, ujålete live-band, og Jon synger like bra live som på plate - FANTASTISK!  Synes konserten i går var superbra - sol, regn, sol igjen, stinn brakke på Ullevål, godt humør, knallbra musikk, en MEGAenergisk Jon Bon Jovi, og et SYKT antall låter under en REKORDLANG konsert, det kaller jeg valuta for pengene! Syntes lyden ble litt dårligere mot slutten av konserten, men mulig det skyldes reguleringer i forhold til boligområdene rundt stadion, hvis det ikke bare var ørene som hørte dårligere da! 

2 kommentarer:

  1. Jeg var også der! Knallbra konsert:) Jon er jo bare gullgutt, ser bedre ut nå enn på 90-tallet:)

    Kristin

    SvarSlett
  2. Helt enig i det! Kan det ha noe med håret å gjøre, kanskje? He,he.

    SvarSlett