tirsdag 23. august 2011

Fin skolestart!

Mor har nå vært på jobb i noen dager og trives veldig med det! Har nå startet skikkelig opp med elevene også, og det har vært veldig hyggelig. Rart med det, men det føles ikke som om jeg har vært borte en eneste dag, alt faller liksom på plass igjen! Men elevene har blitt MYE høyere siden jeg forlot dem i slutten av åttende, særlig gutta! De er liksom helt PLUTSELIG både ett og to hoder høyere enn meg, og stemmene litt mørkere enn sist! Rart at jeg ikke har sett det komme, for jeg har jo vært innom en tur sånn innimellom! Vel, uansett har det vært en veldig fin start på dette skoleåret, med flotte elever, god arbeidsmoral (måtte det bare vare) og hyggelig tone mellom både elever og lærere.

Bruno har blitt ordentlig barnehagegutt, og det begynner å gå seg til allerede. Deilig, for det er en STOR prøvelse for et stakkars skrøpelig mammahjerte å måtte forlate et hulkende barn oppløst i tårer hver dag. Var derfor veldig glad da jeg hørte at det hadde gått bra idag. Håper han kommer til å stortrives!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar