tirsdag 24. mai 2011

Min omtenksomme lille engel!

Min lille engel på fire er ikke BARE rampete. I går var barnehagen stengt (planleggingsdag), og da fylte vi dagen skikkelig, gutta og jeg. Først var vi på SATS og trente. Stor stas å være på barnepass - iallefall synes Tobias det! Luringen vet også at det gjerne vanker en tur på McDonalds etterpå da.... Etter Mc´ern, som Tobias sier, shoppa vi kule t-skjorter til gutta. Tobias er en liten jålebukk, så han synes det er gøy å få nye, kule klær :) Deretter dro vi til Ullevål fordi jeg hadde time til røntgen der. Det er da min lille, skjønne engel kommer inn på røntgenrommet med en liten lapp til meg og sier: "Denne er til deg, mamma. Premie - fordi du var så flink!" Åååå, nydelige gutten min! Siden han alltid pleier å få premie etter legebesøk, syntes han synd på meg som ikke fikk noe.

For dere som ikke skjønner skikkelig kunst så er dette en dinosaur-bane!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar