søndag 29. mai 2011

Helg med både oppturer og nedturer!

SÅ skuffet var vi!
Denne helgen har bydd på hendelser i begge ender av gledesskalaen, hvis man kan si det sånn! Gårsdagen begynte bra med at jeg og Tobias dro på SATS mens mini var igjen hjemme med pappa. Det er litt mindre stress å ha Tobias på barnepass, man VET liksom at man ikke blir hentet i dusjen.... Etter trening kjøpte vi bursdagsgave til lillebror, og Tobias var veldig fornøyd med valget :) Resten av dagen gikk sin gang med rydding, leking, muffinsbaking, matlaging, mer rydding og endelig legging, mens Thomas drev på huset som vanlig! Slutten av kvelden ble ikke akkurat som jeg håpet på, og det var to ENORMT skuffede voksne som tok kvelden tidlig.

I dag: NY DAG, NYE MULIGHETER! Følte jeg trengte litt variasjon, og kastet ungene i bilen halv ti og kjørte til mor og far i Askim. Lenge siden vi hadde vært der! Noen ganger er det bare deilig å komme seg bort litt, og det er jo litt godt for en sliten mamma med litt avlastning og hjelp av og til også. Ekstra stas var det at det plutselig løsnet skikkelig for Bruno i dag, og han GIKK ALENE over hele stua og kjøkkenet hos mormor og bestefar! Han har tatt noen skritt alene tidligere også, og jeg visste han kunne, men at han ikke helt trodde på det selv, men nå skjønte han det liksom plutselig! STOR STAS! Nå kan jeg si at BEGGE gutta mine gikk ÉN uke før de ble ett - MORO!



Så helgen begynte bra og slutta bra, og mellompartiet får man bare glemme så fort som mulig!

2 kommentarer:

  1. Hei Janne :) Gøy å følge med bloggen din. Gutta er så utrolig gode, selv når de er litt rampette ;) Håper det blir en fin bursdag for lillegutt til uka:) - Marion

    SvarSlett
  2. Linn-Heidi01 juni, 2011

    Hurra for Bruno!

    Og hurra for mamma`n, som holder hjulene i gang!

    SvarSlett