lørdag 12. november 2011

Nok en helg med maling og vasking!

Enda en helg med vasking, maling og rydding er unnagjort, og nå nærmer vi oss SERIØST innflytning! For å liksom tro HELT på det selv, har jeg til og med flyttet over diverse ting og tang til nyhuset :) For å si det sånn; det blir ikke vafler på et par uker!
Forrige helg var både mamma, pappa og min gode venninne Line med og vasket.  Som den tidsoptimisten jeg er trodde jeg vi skulle bli ferdige, men vi måtte jammen ha en helg til. Denne helgen stilte derfor Pappa igjen som profesjonell vindusvasker, mens mamma stilte som barnevakt for en syk liten Bruno. Kidsa fikk bli med tilbake til Askim, og da var det tilbake til vaskebøtta for mor og far! Klokka ble 2330 før vi kasta inn håndkleet for kvelden. Nå er det faktisk så rent at man kan labbe rundt i sokkelesten overalt! Utrolig digg! Nå håper jeg malerne kommer i begynnelsen av uken og fresher opp trappegangen! Og SÅ er det klart for rekkverk på trappa! Og hvis styringspanelene til lyset snart kommer seg fra Australia hit til lille Kjelsås, så er vi der!

1 kommentar:

  1. Hei! Veldig hyggelig lesing, Janne! Bortsett fra en syk liten kompis da... god bedring til Bruno og lykke til med innspurten! K L E M

    SvarSlett