søndag 27. november 2011

Generalprøve i nytt hus!

I helgen har vi overnattet i huset for første gang! Dette var en liten generalprøve, for i natt er vi tilbake i kjelleren igjen.... Bruno var hos mormor og bestefar, derfor kunne Thomas og jeg holde på lenge i nyhuset med ting og tang, mens Tobias så på DVD og koste seg i den nye, flotte senga på sitt nye rom. Det var stor stas! Han fikk også ha besøk av en kompis fra barnehagen tidligere på dagen, så dette var nok en stor dag for han. Jeg har endelig fått vasket ned hele huset så godt det lar seg gjøre i første omgang, og har til og med fått pyntet bittelitt til jul! Håper jeg finner resten av julepynten snart!

I dag fikk vi testet både kjøleskap, oppvaskmaskin og stekeovn også! Tobias og jeg lagde nemlig årets første pepperkaker som vi serverte mormor, bestefar og Bruno da de kom :) Det er utrolig deilig at ting begynner å ta form! Som ungdomsskolelærer med ansvar for to av tre "tentamens-fag" hadde det vært greit å komme i orden snart. Har LITT vurderingsarbeid ved siden av husbygging, barn og juleforberedelser om dagen.....og som ikke det er nok ble jeg jammen potte tett i går også....Har ikke tid til å være syk nå!!!!



2 kommentarer:

  1. Vel fortjent og kjempelekkert ser det ut! Kan tenke meg du har det godt i <3 ditt nå! Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Blir julen feiret i nytt hus? Ønsker dere en fin-fin juleferie! Kanskje sees vi på SATS på nyåret?
    Hilsen Kristin

    SvarSlett