mandag 14. november 2011

Pynt på vegg!

Endelig fikk jeg wallstickersen på veggen! Det er lenge siden jeg fikk denne sendt fra USA, og jeg har gledet meg veldig til å se den på veggen. Det var ikke så enkelt som jeg trodde, for hele motivet kom i et dusin enkle grener som måtte settes sammen til et tre, busk, gren eller noe sånt. Jeg klippet først alle delene fra hverandre, så danderte jeg og prøvde meg fram med tape på veggen, helt til jeg synes det så greit ut. På første forsøk så det ut som et buskas eller kratt eller noe..... Nå synes jeg det er kjempefint!

Vi har også fått opp dette flotte bildet på Bruno sitt rom - et bilde jeg blir glad av å se på!

2 kommentarer:

  1. Likte både kvisten og bildet, det var kjempelekkert! Har du nettadressen til der du kjøpte det? Vi er i gang med oppussing i hele kjelleren, og trenger litt "nye" ideer.

    Hvordan har det gått med SATSplanene? Skjønner godt hvis du har nok å holde på med hus og jobb altså! Har kikket etter deg, da vettu:)

    SvarSlett
  2. Så bra at du kikket innom, Kristin! Har sett etter deg også på Sats! Selv om det har blitt litt lite trening i det siste pga. andre prioriteringer.... Jeg har mistet mob.nr ditt! Kan du sende meg en sms eller en mail sånn at vi kan holde kontakten? jannecs@hotmail.com

    Så bra at du likte vegg-stæsjet! Wallstickersen er fra http://www.wallstickeroutlet.com som er en amerikansk nettside med SYKT mange ulike motiver. Det store bildet er fra IKEA! Fint, ikke sant?

    SvarSlett