lørdag 29. oktober 2011

Strøm!

Endelig har vi strøm i huset også! Det er helt fantastisk å ha både vann og strøm - nå er faktisk huset beboelig! Ikke for at det hadde vært noe særlig å flytte inn i morgen akkurat, men det er tross alt en del prosent av verdens befolkning som bor en god del dårligere enn vi ville gjort hvis vi flyttet inn i alt støvet nå. Vel, nå ser vi iallefall enden på det hele, og bare DET føles sinnsykt bra!

Til uken kommer malere for å sparkle og male det siste som er gjort av gipsing (litt småtteri), og neste helg håper jeg vi klarer å vaske ned hele huset! Jeg har en knupp av en venninne som kommer for å hjelpe, og mor og svigermor stiller opp som henholdsvis vasker og barnevakt. Så hvis noen sliter med å fylle tida si neste lørdag er det bare å komme innom en tur ;) 

SÅ, kjære alle dere, hvis alt går etter planen (noe det sjelden gjør i dette prosjektet), kan vi kanskje bære møbler om tre uker! I WISH! 

Lys i alle hvite- og brunevarer!

Thomas sin favoritt-duppeditt: den nedfelte bordventilatoren fra Witt. Vi trykker på en knapp, og vips så kommer vidunderet opp fra benkeplaten og suuuuger til seg all matos :)

Denne tykke boken er bruksanvisningen for kaffemaskinen. Vi har utsatt å lese denne da den virket litt "tung" å ta fatt på. Nå har vi funnet ut hva vi trenger å lese, og vi må si at det virker enklerer nå!

Nattbelysning på kjøle- og fryseskapene! Enkelt å finne både vann, is og kullsyre i søvne!

Kaffemaskinen - denne er MIN favoritt duppedings! Tror jeg må kjøpe kaffebønner på Kaffebrenneriet eller Brent i morgen og teste den!

4 kommentarer:

  1. <3 endelig, Janne! Er glag på dine vegne, gleder meg til å se det flotte huset ditt. Og alle duppedittene<3 klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å komme på besøk, Janne! Det ser virkelig fint ut hos deg :)
    Ida Standahl

    SvarSlett
  3. Dette blir bra:). Nå er det ikke lenge til dere er inne:)

    SvarSlett
  4. Wohooo...jeg er klar med vaskekosten og regner med at du serverer en deilig kopp kaffe :-)

    Line

    SvarSlett